Leon Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Finns det nått bra sätt att laga Ps2-Skivor?? Jag köpte ett poleringsmedel på Clas Ohlssons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 :o jag gjorde det förut men det funkade inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 annars brukar man kunna gå till en affär där dom slipar skivan, kostar runt 50 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 det med tand krämen visste inte ens jag!!! (inte för att skryta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 fyll handfatet med vatten, doppa skivan i vattnet,ta tandkräm som innehåller slipmedel (ANARS FUNKAR DET INTE!) sen är det bara att smeta runt tandkrämen på skivan. sen doppar du skivan i handfatet,och sen tar du en blöt trasa eller något liknande och torkar bort tandkrämen! KLART!! ( DET FUNKADE FÖR MIG):D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 släng o köp nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Det går att köpa lagnings grejor för skivor fast dom kostar ca 300 spänn. och om man måste byta saker i dom vet inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Ja släng dom och köp nya! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 kicke och phile93 sluta härmas!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Använd tejp, lim och en liten kniv. Ta sedan det här medelandet med en nypa salt. Tada! Nu behöver du bara gå till närmaste reparatör av CD-skivor och fixa den. Visst är det lätt? Det är bättre än att leka reparatör och sedan sabba skivorna totalt. Fråga till person med lyxig brorsa: Märker inte kunderna när spelen de lämnar in försvinner? Tycker det verkar lite halvudda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg