Gäst Red_fox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Undra hu mycket jag skulle få om jag sålde mitt NES. Jag har en bistol,en converter,två handkontroller & ÖVER 200 spel. Plus att Nesen ä i ganska bra skick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ska du sälja eller vadå? ville du bara skryta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 2000:- får du minst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) ca 500:- för nes med kontroller converter vad är det :huh: 200spel typ 900:- totalt(utan converter)blir det ca 1400:- Redigerat 6 Juni 2004 av Vegeto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 man använder en converter fö att spela utländska spel,jah ska sälja den om nått år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jaha jag trodde det var en sån där sak för att kunna använda fusk tur att jag inte skrev nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag tror runt 2500 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Om du menar en gameshark , så va jah vet så finns det inga såna till Nes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 de heter game genie. fast de e inte bra att använda den, min brorsa hade en sån och hans nws bev fullt me damm på en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Undra hu mycket jag skulle få om jag sålde mitt NES. Jag har en bistol,en converter,två handkontroller & ÖVER 200 spel. Plus att Nesen ä i ganska bra skick Över 200 spel!?.... Det var många.... Borde vara värt mycket...Jag skulle ge iaf en tusenlapp för tvåhundra spel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 jag skulle betala 5000 kr och 50 öre för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magda_girl Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Undra hu mycket jag skulle få om jag sålde mitt NES. Jag har en bistol,en converter,två handkontroller & ÖVER 200 spel. Plus att Nesen ä i ganska bra skick skulle typ köpa de för 15000 convertern är det jag behöver mitt final fantasy är amerikanskt så om du vill sälja den separat så hör av dig [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg