F.B.K Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 till er som var med i snickers cup hur gick det för er? själv så vann min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vi var med i Snickers cup vi kom 2:a jag och min kompis gjorde nästan alla mål B) OLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag spelade snickers cup i sexan o det gick inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 har inte gjort det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Om man gör det i 6:an så ska jag göra det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 det är bara i vissa skolor man spelar snickers cup vi möte 5:or-6:or den andra skolan och vi var 4-5:or Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) om ni menar d här året så blev vi 2:er och vårt lag kommer från stöcke skola. 400 inlägg nu yes!!!!!! Redigerat 9 Juni 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stabil Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Är det en fotbollscup? Isf så var vi med, (inte jag) fast vi kom sist typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 om ni menar d här året så blev vi 2:er och vårt lag kommer från stöcke skola. det är inte bara 1 skola som har snickers cup det är olika skolor som möter olika skolor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 är det olika grupper typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 En klass i vår skola har spelat Snickers Cup. De kom 2:a då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 är det olika grupper typ?? nej asså snickers cup alla skolor spelar inte i samma dag det finns olika skolor som spelar i olika dagar men vi kom 2:a i alla fall vi fick en Nike boll på Pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.