Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vem har sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag har den och har sett det flera gånger, det är en riktigt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ja , det är det. Roligaste är ju när robortarna kommer för första gången "Are you a german ?" :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 sett den en gång den e faktiskt riktigt tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Har sett halva.. riktigt dålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 vad är det för slags film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Typ framtids science fiction... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag tycker den e bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag tyckte att den var riktigt tråkig. Jag gäspade efter 20 minuter. <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Den e ungerfär som Sagan Om Konugens återkomst(förutom att SOKÅ suger men inte FE) slutet är bra men början är lite tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Den är väl kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har aldrig sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.