waddis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Någon som vet var man får rock smash och waterfall och hur man kommer in i grottan bakom gymet i blackthorn city... Vore tacksam för all hjälp :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Rock Smash får du av en kille.Och du kommer in i grottan bakom Blackthorn gymmet genom att gå in i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 inte mycket till hjälp men men tack ändå någon som kan förklara bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 du får rock smash när du har fångat eller dödat sudowoodo och går åt höger och pratar med tjockisen för att komma in i grottan måste du klara av gymet waterfall får du i isgråttan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det var det jag sa.Jag tycker jag är tydlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 haha skit kul svar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg