Hoppa till innehåll

Time Splitters 2

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst 0018

det finns 6 sten stolpar man ska trycka på A knappen vid dom så att samma ansikte är mot varandra (PS) kom ihåg dom två i mitten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

det finns 6 sten stolpar man ska trycka på A knappen vid dom så att samma ansikte är mot varandra (PS) kom ihåg dom två i mitten

:blink: Jag har samma problem men det går inte att göra så att alla astek huvven pekar mot varandra,förklara lite nogare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Gamefreak @ 03/07-2004 15:08:15)

:blink: Jag har samma problem men det går inte att göra så att alla astek huvven pekar mot varandra,förklara lite nogare

För mig gick det iaf....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Link64 @ 04/07-2004 21:15:51)
(Gamefreak @ 03/07-2004 15:08:15)

För mig gick det iaf....

Men jag fattar ingeting ändå förklara plz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Link64 @ 05/07-2004 23:00:07)

jag har det på ps2 jag har klarat alla banor på normal.

Jag har inte kört det på länge...... Men jag har nästan också klarat alla banor på normal....

Har ni hittat alla mini games?....

:huh: Men hallå ni som har klarat aztec ruins på normal kan ni inte säg a hur man gör!!!! :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...