Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag är på djungelbanan på svårighetsgraden normal..... Och jag kommer inte igenom en dörr..... Innan jag kommer till rummet så finns det några pelare som man kan snurra på....... Vet nån hur jag kommer vidare?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 det finns 6 sten stolpar man ska trycka på A knappen vid dom så att samma ansikte är mot varandra (PS) kom ihåg dom två i mitten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 TACK!!!!!!!!!!!!!! TACK!!!!!!! Tack så mycket!!!!!!:)!!!:)!!!! Nu måste jag kolla det sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 det finns 6 sten stolpar man ska trycka på A knappen vid dom så att samma ansikte är mot varandra (PS) kom ihåg dom två i mitten :blink: Jag har samma problem men det går inte att göra så att alla astek huvven pekar mot varandra,förklara lite nogare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (Gamefreak @ 03/07-2004 15:08:15) det finns 6 sten stolpar man ska trycka på A knappen vid dom så att samma ansikte är mot varandra (PS) kom ihåg dom två i mitten :blink: Jag har samma problem men det går inte att göra så att alla astek huvven pekar mot varandra,förklara lite nogare För mig gick det iaf.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 mina kompisar har det spelet men ja har ingen aning :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (Link64 @ 04/07-2004 21:15:51) (Gamefreak @ 03/07-2004 15:08:15) det finns 6 sten stolpar man ska trycka på A knappen vid dom så att samma ansikte är mot varandra (PS) kom ihåg dom två i mitten :blink: Jag har samma problem men det går inte att göra så att alla astek huvven pekar mot varandra,förklara lite nogare För mig gick det iaf.... Men jag fattar ingeting ändå förklara plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 hehe jag har fastnat på banan neo tokeyo :P .. fattar 0.. :student: men det är ett väldigt bra spel ! hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag har det på ps2 jag har klarat alla banor på normal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag har det på ps2 jag har klarat alla banor på normal. Jag har inte kört det på länge...... Men jag har nästan också klarat alla banor på normal.... Har ni hittat alla mini games?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (Link64 @ 05/07-2004 23:00:07) jag har det på ps2 jag har klarat alla banor på normal. Jag har inte kört det på länge...... Men jag har nästan också klarat alla banor på normal.... Har ni hittat alla mini games?.... :huh: Men hallå ni som har klarat aztec ruins på normal kan ni inte säg a hur man gör!!!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 hehe jag har fastnat på banan neo tokeyo :P .. fattar 0.. :student: men det är ett väldigt bra spel ! hehe Du ska förla efter hackern, se till att hon inte ser dej och se upp för polisbilen och kameror! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg