Offline Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Blir det inte för dyrt i längden? om man betalar varje månad dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) jag har spelat i 4 månader och har blivit lite less (ca 900kr på ett halvår) Fast många spelar flera år utan att bli less så ganska dyrt om du gillar det mycket Det kan ta ganska länge att bli bra (därför blev jag less) många låter datorn stå på och låter gubben slakta meatlumps (npc fiender) 1h för mig gav ca 2-4k xp i tka :( Redigerat 6 Juni 2004 av Metroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Blir det inte för dyrt i längden? om man betalar varje månad dvs. Man kan välja hur många månader man ska betala för eller nåt, det finns 3,6 osv osv.... Det är billigare när man tar mera månader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 men hur slutar man då? är det bara att inte spela och inte betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Undrar jag med! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Sluta med betalningen? Man går in på Account där står det typ 'stop subscrine' eller något liknande.. och dær trycker du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.