Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 jag vill köpa en manga villken? DB och kajika har jag och inte one pice Citera
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 VARFÖR inte One Piece!? Den äger fett! Annars : D.N.Angel ;) Citera
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 jag har läst första one pice boken och den fastna jag inte för Citera
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Köp D.N.Angel då! Eller vänta till nästa månad på Love Hina. Citera
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 love hina tittar jag hoss min brorsa på Citera
Thunder Dragon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) ooooh... Love Hina! ^_^ Jag bara ÄLSKAR den! jag rekkommenderar Love Hina, Neon Genesis Evangelion samt One Piece För er som vill se Love Hina: gå till www.winamp.com ladda ner senaste versionen väl nerladdad & installerad, starta winamp tryck på "ML" knappen, som finns nästan längst ner i högra hörnet i vänstra hörnet av listan som kommer upp, skall de finnas ett val som heter "Internet TV", klicka på den nu skriv in "Love Hina" i sökraden högst upp dubbelklicka på alternativet som kommer upp och du ser på Love Hina! Redigerat 6 Juni 2004 av Thunder Dragon Citera
Rullis Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Väntar hellre till nästa må¨nad,för då komer den på bok ;) Vegeto! Köp D.N.Angel då!! Citera
Nogger Mint Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Jag ska börja läsa One Piece, Ranma½, D.N.Angel och nästa månad ska jag örja läsa Love Hina när den kommer. Kanske ska börja läsa Naruto på engelska (svenska har ju inte kommit vad jag vet) om man kan hitta den här i Halmstad. *snyft* Allt det här kommer bli dyrt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.