Xade Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ni borde skaffa nya omröstnings kort man kan köpa, dem e ju slut, ni kan väl lägga till ca 20... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 nja kanske 100 såna så inte alla behöver tjata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 finns ju massor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 aha men jag trode han menade i Fynd hörnan men det ska ju vara svårt att få tag i biliga priser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ni borde sänka priserna något, det tycker jag skulle vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ni borde sänka priserna något, det tycker jag skulle vara bra! ja, allt e så dyrt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 finns ju massor.. jag mena lägg till till fyndhörnan! snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Xade @ 07/06-2004 14:45:37) finns ju massor.. jag mena lägg till till fyndhörnan! snälla Man kan ju inte lägga till 20 st i fyndhörnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 nehe, och varför inte? det tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 nehe, och varför inte? det tycker jag! Det heter ju fyndhörnan det betyder att det ska vara svårt att få tag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ja, men som det flesta affärer måste man fylla på med varor annars går man i konkurs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Xade: Så du tycker fyndhörnan ska försvinna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.