Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Jag hade nog tyckt att det var störande! Citera
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Jag var aldrig medlem på fuskarna.nu men jag kollade fusk där Citera
Gäst zego Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) jag var inte medlem där men jag skulle men jag ångrader mig! Redigerat 7 Juni 2004 av zego Citera
Nogger Mint Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Saknar den... Men det fanns inga poäng! Det var på förra fuska.se den rutan kom upp Citera
Rullis Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Blev medlem efter jag hade kollat lite i disskusionforumet m SSBM.. Behövde hjälp med gubbarna då,allt ajg behöde stog :D Citera
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Saknar den... Men det fanns inga poäng! Det var på förra fuska.se den rutan kom upp hhmm.. Jag kommer ihåg att det fanns någonting som hette: Guldmynt, Silvermynt och Kopparmynt. Men jag vet inte riktigt om det var fuskarna.nu. Kanske var ett tag sedan i det här forumet. Annars så kom jag ihåg att Moderatorerna hade konstiga användarnamn. Första gången jag gick in där letade jag fusk till Mickey´s Speedway U.S.A Citera
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2004 e lite drygt att man ska ha poäng på den här sidan.. många som spammar så <_< Citera
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 e lite drygt att man ska ha poäng på den här sidan.. många som spammar så <_< jag tror inte de spammar för poängen. Bara lite kanske. Jag tror de spammar mer för titeln. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.