Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Är ni rädda för att få dåliga betyg? Det r inte jag för det går bra för mig i de flesta ämnena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har inte betyg än, bara nästa år när jag börjar 8:an, men jag tror att jag får bra betyg i de flästa ämnena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ja e rädd att ja ska få dt när ja börjar åttan, gör dt nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag har inte heller betyg ännu men jag menade som ni kanske fattar när man börjar! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Nej, det går inte dåligt med mina betyg. Det går jättebra för mig. Jag är jättenöjd med G i en massa ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Nej, det går inte dåligt med mina betyg. Det går jättebra för mig. Jag är jättenöjd med G i en massa ämnen. det finns ju bättre betyg som VG och MVG! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har bara betyg i slutet av året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har bara betyg i slutet av året Vad får ni för betyg i 5:an? I 6:an fick vi betyg på te x: Springning i korridorerna. Suddkastning och annat sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ska försöka få VG i dom flesta ämnena.. så man kommer in på Luleå baslet gymnasium :D vi får inte betyg i sjuan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 får inte betyg än men det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) F** j*vla lyckostar ja har VG i Engelska och svenska men matten är skit dålig 7an nästa år Redigerat 7 Juni 2004 av Rowantree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ja e rädd att ja ska få dt när ja börjar åttan, gör dt nästa år Du är ju 92:a hur kan du börja 8:an nästa år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.