om det e så har han det lyxigt(Jonte The Winner @ 08/06-2004 17:22:16)Jag har det bara i slutet på åkurs 5
Har du bara matte i slutet av årskurs 5? Eller hur menar du? :unsure:
Dåliga Betyg
jag menar betyget!
men matten gick dåligt efter åk 2
Jag har aldrig fått ett dåligt betyg så jag är inte rädd för att få det. Många i min klass kallar mig professorn.. :)
på trean frågade alla sexor mej om jag hade skitit
i matte boken.
bara för att jag var bra på det året innan
ok, vad har du för matte bok?? jag har matematikboken Y ska få matematikboken Z...
tyckte om matte i 5:an för att jag jobbade med 8:ans matte men sen blev det tråkigt
och jag som tyckte 8ans matte var svårt i 8an... du måste vara grym!
Ja, jag tycker också att det var grymmt svårt. Jag har stora problem med mätningar på längder med area och sånt, annars så är jag rätt bra.och jag som tyckte 8ans matte var svårt i 8an... du måste vara grym!
det värsta e ju algebra och ekvationer...
allt annat e lätt
Aj, det var det ända matteprovet jag fick IG på. Men jag gillar inte Geometri. Det är så svårt.det värsta e ju algebra och ekvationer...
allt annat e lätt
1 3:an jobbade jag med 6:ornas matte :P
hehe.. 3:ornas matte är ju svårare. :)1 3:an jobbade jag med 6:ornas matte :P
Säkert :lol:(Jonte The Winner @ 09/06-2004 18:02:09)1 3:an jobbade jag med 6:ornas matte :P
hehe.. 3:ornas matte är ju svårare. :)
ja det var ju inte så lätt med att mäta en kubs densitetoch jag som tyckte 8ans matte var svårt i 8an... du måste vara grym!
kubs densitet ? det har vi på fysiken.. matte e ju mest + - * / m.m.
vet men man skulle räkna ut hur mycket kuben vägde genom densitetenkubs densitet ? det har vi på fysiken.. matte e ju mest + - * / m.m.
jaha, men fysik och matte är rätt lika, alla matte lärare på skolan e utbildade fysik lärare också(F.B.K @ 09/06-2004 19:55:28)kubs densitet ? det har vi på fysiken.. matte e ju mest + - * / m.m.
vet men man skulle räkna ut hur mycket kuben vägde genom densiteten
Jo, det är ju mycket matte när det gäller mätning av ström och elektricitet.(Xade @ 09/06-2004 19:56:51)(F.B.K @ 09/06-2004 19:55:28)kubs densitet ? det har vi på fysiken.. matte e ju mest + - * / m.m.
vet men man skulle räkna ut hur mycket kuben vägde genom densiteten
jaha, men fysik och matte är rätt lika, alla matte lärare på skolan e utbildade fysik lärare också
inte för oss, sånt har vi i fysik, vi har 3 fysik böcker...
Har ni tre olika slags Fysik-böcker, eller är alla tre likadana? Fattigt?inte för oss, sånt har vi i fysik, vi har 3 fysik böcker...