Spaghettin Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Han är väl samart och fått gå upp en klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Silver Star @ 07/06-2004 17:35:59) Nej, det går inte dåligt med mina betyg. Det går jättebra för mig. Jag är jättenöjd med G i en massa ämnen. det finns ju bättre betyg som VG och MVG! ;) Jo, det har du rätt i. Jag är ändå nöjd med G, men jag har 2 VG:n också. Det är inge kul det. Det känns som om man får mycket högre krav av läraren då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Vi har inga betyg i femman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag kommer klara mej bra i åttan ^^ Är duktig, med betyg (även om dom inte räknas så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Är ni rädda för att få dåliga betyg? Det r inte jag för det går bra för mig i de flesta ämnena! vi börjar med 8:an med betyg men nästa termin går jag i 5:an men i vår skola brukar man få mest VG vi får typ aldrig IG ingen i hela skolan har fåt det min bror fick alla MVG förutom Slöjd och Matte ¨ han fick bra betyg i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 i vår skola skriver lärarna typ "under kraven" eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har VG i alla ämnen och kommer kanske få MVG... och jag slutar 8an om 3 dar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har inte betyg en ska börja i 7:an efter SOMMARLOVET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 de flesata skolor får betyg i 8an... var glad att du slipper betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 i vår skola skriver lärarna typ "under kraven" eller liknande Det gör lärarna i våran skola också. Det kallas betygskriterier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ne är inte särskilt rädd är typ bäst i klassen i alla ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ne är inte särskilt rädd är typ bäst i klassen i alla ämnen jag e bäst i min klass... det har jag alltid varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.