kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 i vår klass har vi en lite bättre grupp och en lite sämre klubb där går dom som behöver jobba lite mer på några ämnen.. själv går jag i den bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det låter som en bra lösning, sånt har inte vi på vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Inte för att skryta men *rättar till kostymen* Jag är bäst i klassen på dom flesta ämnena *rättar till kostymen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 hur brukar det gå på dina prov då, jag hatar men e duktig på prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 hur brukar det gå på dina prov då, jag hatar men e duktig på prov Oftast alla rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag har fått betyg redan i femman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 i vår klass har vi en lite bättre grupp och en lite sämre klubb där går dom som behöver jobba lite mer på några ämnen.. själv går jag i den bättre Här är det tre olika grupper. Fast det finns bara på Svenska, Engelska och Matte. Jag går i medelgruppen på Engelska. Har problem med hörförståelsen. Sen går jag i dem bästa grupperna i Matte och Svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag ärm ganska bra i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 inte jag. jag e bara bra på engelskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 så har vi också, fast SPRÅKVAL, MATTE och ENGELSKA jag går i bästa i alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag fick stipendium i matte på tvåan. men nu är jag inte lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 matte hatar jag verkligen, så tråkigt, och rätt svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.