Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag tyckte att matte var kul på tvåan. men nu s*ger den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag tyckte att matte var kul på tvåan. men nu s*ger den Jag var bäst i matte fram tills Högstadiet. Det har gått mycket dåligare nu, och så mycket svårare, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag har det bara i slutet på åkurs 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag har det bara i slutet på åkurs 5 Har du bara matte i slutet av årskurs 5? Eller hur menar du? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 08/06-2004 17:22:16) Jag har det bara i slutet på åkurs 5 Har du bara matte i slutet av årskurs 5? Eller hur menar du? :unsure: om det e så har han det lyxigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag menar betyget! men matten gick dåligt efter åk 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag har aldrig fått ett dåligt betyg så jag är inte rädd för att få det. Många i min klass kallar mig professorn.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 på trean frågade alla sexor mej om jag hade skitit i matte boken. bara för att jag var bra på det året innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ok, vad har du för matte bok?? jag har matematikboken Y ska få matematikboken Z... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 tyckte om matte i 5:an för att jag jobbade med 8:ans matte men sen blev det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 och jag som tyckte 8ans matte var svårt i 8an... du måste vara grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 och jag som tyckte 8ans matte var svårt i 8an... du måste vara grym! Ja, jag tycker också att det var grymmt svårt. Jag har stora problem med mätningar på längder med area och sånt, annars så är jag rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.