F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja.det var ohygglig. såg du då elefanten pissade på buren? typ det roligaste i filmen är ju en fet flod som kommer ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 kanske lite överdrivet men det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Första gången jag såg den var den hyfsad..men nu tycker jag den suger. för barnslig humor..men jag är lite av en kritiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ja, jag med som jag sa så såg jag den för länge sen, men nu suger den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 när kom den ut nu igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Den är mycket bättre på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 har nån george of the jungle 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 har nån george of the jungle 2? Finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jaaaaaaaaa! den har redan kommit ut i finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nej,det finns väl inte en 2!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 den kom ut i citymarket och antilla för några dar sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 antilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.