Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ska jag köpa "längre presentation" eller "fler bilder" om jag vill ha en banner i min press? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 båda men börja med längre prese Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 båda men börja med längre prese ska man köpa båda???? :blink: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Vill du ha banner ska du ta bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 åååååååååå! men han måste ju köpa först! läs där uppe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Silver Star @ 08/06-2004 17:33:35) båda men börja med längre prese ska man köpa båda???? :blink: :( om du vill men börja med att köpa längre presse sa jag ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) åååååååååå! men han måste ju köpa först! läs där uppe vAD BABLAR DU OM ? Jag tycker LÄngre,för jag har köpt längre press. Och en gång när jag hade Friends där,då blev den ful,förutom en grej till,fast det var inte många tecken. ;) Så Längre Press. Redigerat 8 Juni 2004 av Ruffy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Längre press (jag har 500 tecken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag funderar på att köpa det, för det verkar ganska bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Ruffy @ 08/06-2004 18:47:47) åååååååååå! men han måste ju köpa först! läs där uppe vAD BABLAR DU OM ? Jag tycker LÄngre,för jag har köpt längre press. Och en gång när jag hade Friends där,då blev den ful,förutom en grej till,fast det var inte många tecken. ;) Så Längre Press. ok!tack för svaret, Ruffy! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag funderar på att köpa det, för det verkar ganska bra... Gör det,det är jättebra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag tycker längre press.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg