Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:59:59) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:58:37) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:45:37) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:42:20) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:38:24) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:36:37) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:30:48) När jag var på utflykt en gång så åt jag yoghurt ute,och då var det en fågel över mig som släppte en fågelskit rätt i yoghurten :lol: hehe.. Det är alltid bra med extra matsäck. Ta med sig dubbelt av allt för säkerhetens skull. Nej,då blir det tungt Hur mycket brukar du ha med dig på en utflykt? Dricka,mat,yoghurt,några mackor,kakor m.m. Mat??!!! Är du knäpp på riktigt? Aj, jag brukar ha med mig: Yoghurt, Mackor.. Det tar jag som mat. Eller så grillar man korv. Som fika brukar jag ta med mig Godis, dricka. Har oftast med mig ChokLad. Chips är inte heller så ovanligt. Man kan ju inte bara leva på mackor och yoghurt Nej, det är ju klart. Men man kan äta Korv med bröd. Ja,det går väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Yoshi^ @ 10/06-2004 15:09:41) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:59:59) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:58:37) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:45:37) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:42:20) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:38:24) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:36:37) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:30:48) När jag var på utflykt en gång så åt jag yoghurt ute,och då var det en fågel över mig som släppte en fågelskit rätt i yoghurten :lol: hehe.. Det är alltid bra med extra matsäck. Ta med sig dubbelt av allt för säkerhetens skull. Nej,då blir det tungt Hur mycket brukar du ha med dig på en utflykt? Dricka,mat,yoghurt,några mackor,kakor m.m. Mat??!!! Är du knäpp på riktigt? Aj, jag brukar ha med mig: Yoghurt, Mackor.. Det tar jag som mat. Eller så grillar man korv. Som fika brukar jag ta med mig Godis, dricka. Har oftast med mig ChokLad. Chips är inte heller så ovanligt. Man kan ju inte bara leva på mackor och yoghurt Nej, det är ju klart. Men man kan äta Korv med bröd. Ja,det går väldigt bra Nja, inte så värst bra. Men det får väl duga som mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:26:20) (Yoshi^ @ 10/06-2004 15:09:41) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:59:59) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:58:37) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:45:37) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:42:20) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:38:24) (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:36:37) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:30:48) När jag var på utflykt en gång så åt jag yoghurt ute,och då var det en fågel över mig som släppte en fågelskit rätt i yoghurten :lol: hehe.. Det är alltid bra med extra matsäck. Ta med sig dubbelt av allt för säkerhetens skull. Nej,då blir det tungt Hur mycket brukar du ha med dig på en utflykt? Dricka,mat,yoghurt,några mackor,kakor m.m. Mat??!!! Är du knäpp på riktigt? Aj, jag brukar ha med mig: Yoghurt, Mackor.. Det tar jag som mat. Eller så grillar man korv. Som fika brukar jag ta med mig Godis, dricka. Har oftast med mig ChokLad. Chips är inte heller så ovanligt. Man kan ju inte bara leva på mackor och yoghurt Nej, det är ju klart. Men man kan äta Korv med bröd. Ja,det går väldigt bra Nja, inte så värst bra. Men det får väl duga som mat. Själv har jag helst med mig hamburgare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 När jag var på utflykt en gång så åt jag yoghurt ute,och då var det en fågel över mig som släppte en fågelskit rätt i yoghurten :lol: hehe.. Det är alltid bra med extra matsäck. Ta med sig dubbelt av allt för säkerhetens skull. Nej,då blir det tungt Hur mycket brukar du ha med dig på en utflykt? Dricka,mat,yoghurt,några mackor,kakor m.m. Mat??!!! Är du knäpp på riktigt? Aj, jag brukar ha med mig: Yoghurt, Mackor.. Det tar jag som mat. Eller så grillar man korv. Som fika brukar jag ta med mig Godis, dricka. Har oftast med mig ChokLad. Chips är inte heller så ovanligt. Man kan ju inte bara leva på mackor och yoghurt Nej, det är ju klart. Men man kan äta Korv med bröd. Ja,det går väldigt bra Nja, inte så värst bra. Men det får väl duga som mat. Själv har jag helst med mig hamburgare :D Okej, man jag tycker att korv passar bättre som mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 När jag var på utflykt en gång så åt jag yoghurt ute,och då var det en fågel över mig som släppte en fågelskit rätt i yoghurten :lol: hehe.. Det är alltid bra med extra matsäck. Ta med sig dubbelt av allt för säkerhetens skull. Nej,då blir det tungt Hur mycket brukar du ha med dig på en utflykt? Dricka,mat,yoghurt,några mackor,kakor m.m. Mat??!!! Är du knäpp på riktigt? Aj, jag brukar ha med mig: Yoghurt, Mackor.. Det tar jag som mat. Eller så grillar man korv. Som fika brukar jag ta med mig Godis, dricka. Har oftast med mig ChokLad. Chips är inte heller så ovanligt. Man kan ju inte bara leva på mackor och yoghurt Nej, det är ju klart. Men man kan äta Korv med bröd. Ja,det går väldigt bra Nja, inte så värst bra. Men det får väl duga som mat. Själv har jag helst med mig hamburgare :D Fast ibland har jag med mig pannkaka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 När jag var på utflykt en gång så åt jag yoghurt ute,och då var det en fågel över mig som släppte en fågelskit rätt i yoghurten :lol: hehe.. Det är alltid bra med extra matsäck. Ta med sig dubbelt av allt för säkerhetens skull. Nej,då blir det tungt Hur mycket brukar du ha med dig på en utflykt? Dricka,mat,yoghurt,några mackor,kakor m.m. Mat??!!! Är du knäpp på riktigt? Aj, jag brukar ha med mig: Yoghurt, Mackor.. Det tar jag som mat. Eller så grillar man korv. Som fika brukar jag ta med mig Godis, dricka. Har oftast med mig ChokLad. Chips är inte heller så ovanligt. Man kan ju inte bara leva på mackor och yoghurt Nej, det är ju klart. Men man kan äta Korv med bröd. Ja,det går väldigt bra Nja, inte så värst bra. Men det får väl duga som mat. Själv har jag helst med mig hamburgare :D Fast ibland har jag med mig pannkaka ;) Pannkaka??? Värmer du på den då eller? Eller äter du den som den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ja pannkaka äter jag kall iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 det var jättekul i danmark :D Men fick köra båt där,fast man var tvungen att vara över 160 cm,det e bara jag o en till i klasen som är det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 När jag var på utflykt en gång så åt jag yoghurt ute,och då var det en fågel över mig som släppte en fågelskit rätt i yoghurten :lol: hehe.. Det är alltid bra med extra matsäck. Ta med sig dubbelt av allt för säkerhetens skull. Nej,då blir det tungt Hur mycket brukar du ha med dig på en utflykt? Dricka,mat,yoghurt,några mackor,kakor m.m. Mat??!!! Är du knäpp på riktigt? Aj, jag brukar ha med mig: Yoghurt, Mackor.. Det tar jag som mat. Eller så grillar man korv. Som fika brukar jag ta med mig Godis, dricka. Har oftast med mig ChokLad. Chips är inte heller så ovanligt. Man kan ju inte bara leva på mackor och yoghurt Nej, det är ju klart. Men man kan äta Korv med bröd. Ja,det går väldigt bra Nja, inte så värst bra. Men det får väl duga som mat. Själv har jag helst med mig hamburgare :D Fast ibland har jag med mig pannkaka ;) Pannkaka??? Värmer du på den då eller? Eller äter du den som den är? när jag ska ut på utflykt tar jag bussen dit och brevid där bussen går ligger en pizzeria, så då köper jag med med pizza eller kebab och godis cola och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 När jag var på utflykt en gång så åt jag yoghurt ute,och då var det en fågel över mig som släppte en fågelskit rätt i yoghurten :lol: hehe.. Det är alltid bra med extra matsäck. Ta med sig dubbelt av allt för säkerhetens skull. Nej,då blir det tungt Hur mycket brukar du ha med dig på en utflykt? Dricka,mat,yoghurt,några mackor,kakor m.m. Mat??!!! Är du knäpp på riktigt? Aj, jag brukar ha med mig: Yoghurt, Mackor.. Det tar jag som mat. Eller så grillar man korv. Som fika brukar jag ta med mig Godis, dricka. Har oftast med mig ChokLad. Chips är inte heller så ovanligt. Man kan ju inte bara leva på mackor och yoghurt Nej, det är ju klart. Men man kan äta Korv med bröd. Ja,det går väldigt bra Nja, inte så värst bra. Men det får väl duga som mat. Själv har jag helst med mig hamburgare :D Fast ibland har jag med mig pannkaka ;) Pannkaka??? Värmer du på den då eller? Eller äter du den som den är? Både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag brukar ta med mig korv, mackor, kakor, dricka! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 vi åker varje 3 år till parken Zoo och jag brukar nästan altid åka i nöjesfälten den där berg och dal bannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.