Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 när jag skrattar för mycket (och några fler) brukar vi bli utslängda.. fast det skrattar vi bara ännu emr åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 när jag skrattar för mycket (och några fler) brukar vi bli utslängda.. fast det skrattar vi bara ännu emr åt Jo men så är det ju bara. Det är ju roliga minnen det. I Lågstadiet så började man garva så fort man kollade på nån. Jag fick gå ut ur klassrummet ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 förut på vintern så åkte vi isbana och jag stog upp och kom fel och slog huvet i isen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 förut på vintern så åkte vi isbana och jag stog upp och kom fel och slog huvet i isen Tyckte du att det var pinsamt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 förut på vintern så åkte vi isbana och jag stog upp och kom fel och slog huvet i isen Gjorde det ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 När jag var i skolan på vintern så hadde jag alltid kängor som hadde hakningar som man hakar fast snörena i!Då när jag sprang då hakade vänsterns snöre i höger haken och då ramla jag på assfalten För det mästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 En gång var jag nära att bli överkörd av ett tåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 vad läskigt!jag skulle bli liv rädd! jag har varit under ett tåg när jag ramlade en gång för jag var trött och skulle gå av men som tur var så tog en tag i mig så jag kom upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 det är en kille som är as rolig i skolan när vi sitter i matsalen så säger jag till läran :jag går nu! hon säger nej och då säger han skynda skynda nu är det bråttom så att garvar på sig. och när han fick gå ut och prata med läraren ute då trilla han av stolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 skolans clown eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (Petey Piranha @ 16/06-2004 18:19:44) förut på vintern så åkte vi isbana och jag stog upp och kom fel och slog huvet i isen Tyckte du att det var pinsamt?? denna tråden handlar inte bara om sånt som är pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 En gång var jag nära att bli överkörd av ett tåg Samma här!Tåget kom när jag just skulle gå över för jag tittade inte så noga och så ser ja tåget framför mej.!... asså de va jätte nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.