Karata Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 såg DIG? va pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 när jag kissade på mig :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 jaha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jag hat*r en tjej som är SKIT! ful hon tafsar och hon för följer en jag skule vilja... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jag hat*r en tjej som är SKIT! ful hon tafsar och hon för följer en jag skule vilja... :angry: En tjej som förföljer dig?Du är väl en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (Slither @ 11/08-2004 20:21:28) jag hat*r en tjej som är SKIT! ful hon tafsar och hon för följer en jag skule vilja... :angry: En tjej som förföljer dig?Du är väl en tjej? eller hur :huh: catwoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 (wictor @ 11/08-2004 21:27:19) (Slither @ 11/08-2004 20:21:28) jag hat*r en tjej som är SKIT! ful hon tafsar och hon för följer en jag skule vilja... :angry: En tjej som förföljer dig?Du är väl en tjej? eller hur :huh: catwoman en tjej som frågar efter länkar till hentai sidor? skulle inte tro det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det mest pinsamma var när vi hade matte-remsa (20 tal på en remsa som vi skulle klara på tid) Det sista talet satt jag och tänkte på i ca 5-6 sek. Till sist kom jag på det. (när vi var klara skulle vi säga klar) Men svaret blev 6. så när jag skrivit det skrek jag, SEX!!!!!! rakt ut i klassrummet. det var pinigt... He He Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag kommer inte på det värsta för mig men en kompis till mig :) jag och 2 andra spelade lite base boll eller vi bara kastade och slog lite :P när min kompis hade slått så vända han sig om snabbt och råkade så till den andra lite löst. Han blev helt galen och jagade han. min kompis slängde ner base boll träet på marken och sprang. Då lyfte den galna killen upp det och jagade han med det. Men min kompis var snabbare så den andra kastade base boll träet till slut rakt i hans rygg så han svimade sen sprang han in i skogen. Nästa dag komm han till skolan och låssades som ingenting hadde hänt. Han har fått sånna anfall många gånger men han kan inte hjälpa det han har en sjukdom. Han har fått 4 st att svimma :o Han har aldrig rört mig. Nästan en gång slog han mig med en stor ståck :blink: men det är en annan historia :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 gud vad sjukt....... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jepp han borde inte få gå i vår klass :P En sjuk sak till det värsta han vet är utläningar och han är en själv. Och han börgade tro på djävulen vid 7 års ålder. Han största idåler är nasister och sånt men han tycker inte om hitler för han har ful mustash och löjliga stövlar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jo... ni vet sånadär "duschar" som det finns ofta i kemisalar... mitt i en labb så hade alla tråkigt.. då går jag fram till den och drar den klockrena kommentaren "vad e det här för något?" och rycker i snöret... man blev ganska blöt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.