ullbergan Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Silver Star @ 08/06-2004 20:36:26) det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul blev du misshandlad???det kan man ju polisanmäla!!gjorde du det? nej vi skulle om han misshandlade mig 1 gång till men han slutade då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 mitt är när vi hade varit på teater och åkte buss hem och jag hoppa av ca 1 mil från skolan :P jag gick typ en tredjedel sen kom mamma och min lärare och hemta mig. gissa om jag fick många frågor och fålk skratta dagen efter :P Ja,det var roligt,det kommer jag ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Det var väldigt pinsamt när man kom två timmar för sent i Tisdags. Alla bara glodde när jag kom inrusande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Förut när det var en tönt tjej i klassen som gjorde nåt bra så vi andra skulle applodera då gjorde jag det fast jag var i en annan värld så jag märkte inte att dom andra hade slutat så det var bara jag som klappa. Snacka om pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag har spillt mjölk på några i mtasalen många gr. heh =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 juste när jag drack av mjölken så sa han det är min mjölk så jag hade inte svalt all mjölk så jag spottade alt det blev som en mjölk slang på min kompis.Pinsamt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 En gång drack min kompis mjölk då sa jag: -Lalalala *med nördig röst* Så han spooatde ut all mjöl i facet på mig. Då var det bara hem och duscha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 En pinsam grej var när vi hade en show så spelade jag elgitarr och så gick bandet som hängde över meín axel av så jag nästan tappade den i scengolvet! Sen så sa jag "- ja det är sånt som händer" efter vi hadde gjort det uppträdandet och då råkade jag säga det i en mikrofon så at alla i publiken hörde det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 En gång drack min kompis mjölk då sa jag: -Lalalala *med nördig röst* Så han spooatde ut all mjöl i facet på mig. Då var det bara hem och duscha ja jag spotade ut mjölken på min kompis hela kropp och ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 varför gjorde du det för?? fick han dig att skratta eller, det är väl bara att spotta i talriken istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 En pinsam grej som har hänt mig är när vi skulle spela klass bollen så berättade min fröken att vi skulle spela på 7 manna mål! Då frågade jag om vi skulle köra med of side och hela klassen skrattade åt mig! Först då kom jag att tänka på att man inte har of side på 7manna! :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Detta är nog mitt pinsamaste! 2002 så skulle vi sjunga på Skol-avslutningen på våran scen! Och då så när vi hade tränat klart kunde vi allting och nu så var det skol-avslutning och då så snubblade jag av scenen och ramlade över gitarr spelaren, Bill och då skrattade typ 500 personer åt mig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.