Hoppa till innehåll

Vad Är Det Allra Värsta


Trasheye

Rekommendera inlägg

(Silver Star @ 08/06-2004 20:36:26)

det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul

blev du misshandlad???det kan man ju polisanmäla!!gjorde du det?

nej vi skulle om han misshandlade mig 1 gång till men han slutade då
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

mitt är när vi hade varit på teater och åkte buss hem och jag hoppa av ca 1 mil från skolan :P jag gick typ en tredjedel sen kom mamma och min lärare och hemta mig. gissa om jag fick många frågor och fålk skratta dagen efter :P

Ja,det var roligt,det kommer jag ihåg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förut när det var en tönt tjej i klassen som gjorde nåt bra så vi andra skulle applodera då gjorde jag det fast jag var i en annan värld så jag märkte inte att dom andra hade slutat så det var bara jag som klappa.

 

Snacka om pinsamt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

juste när jag drack av mjölken så sa han det är min mjölk så jag hade inte svalt all mjölk så jag spottade alt det blev som en mjölk slang på min kompis.Pinsamt <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En pinsam grej var när vi hade en show så spelade jag elgitarr och så gick bandet som hängde över meín axel av så jag nästan tappade den i scengolvet! Sen så sa jag "- ja det är sånt som händer" efter vi hadde gjort det uppträdandet och då råkade jag säga det i en mikrofon så at alla i publiken hörde det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

En gång drack min kompis mjölk då sa jag:

-Lalalala *med nördig röst*

Så han spooatde ut all mjöl i facet på mig.

 

Då var det bara hem och duscha

ja jag spotade ut mjölken på min kompis hela kropp och ansikte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En pinsam grej som har hänt mig är när vi skulle spela klass bollen så berättade min fröken att vi skulle spela på 7 manna mål! Då frågade jag om vi skulle köra med of side och hela klassen skrattade åt mig! Först då kom jag att tänka på att man inte har of side på 7manna! :( :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...