Guggo Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 nån som spelat NOLF 2 (No One Lives Forever 2) nskriv o sägh vad ni tyckte om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag har det, varvat det och tröttnat på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vad gör man på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag tycker att det är en billig kopia av t.ex James Bond nightfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 MEN!!! james bond nightfire kom EFTER nolf 2 !!! sådeså!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 det linar bond lite men är mycket bätter... mer humor...bla är ett av transportmedlen en trehjuling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag har åkt tre-hjulingen.Skittråkigt.Men annars är spelet kul.Det finns asroliga vapen,t.e.x. exploderande kattungar,bananer och skratt-granat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 tvåan är jäkligt kul har sama still som ettan fast man går upp i skills när man tar speciela saker det är lite mer smyga också men det kvittar vilket av 1-2 man kör båda ä skit skoj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vad gör man på det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 hur dödar man de stora robootarna i antarktis eller vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diabloplayer Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 jag har abra spelat demo av det skit tråkigt på demot alltså skulle vilja testa riktiga NOLF 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Vad gör man på det ? man spelar en kvinnlig bond (ungefär) fats det utspelar sig på 60-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.