Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 när komer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Öhhmm... Finns det en sådan film? Isånnafall så tycker jag nog den blir skit tråkig. Det ska vara serier inte film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Öhhmm... Finns det en sådan film? Isånnafall så tycker jag nog den blir skit tråkig. Det ska vara serier inte film! jag har hörta att det ska komma en sån film! men dem flesta serier har man ju gjort filmer av! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 men det blir nog ingen simpsons film iaf... det vore ändå inte lika kul som serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det finns simpsons filmer fast det är ingen långhfilm det är 3 små avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 visste väl de. har aldrig sitt eller hört om simpsons-långfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det kommer en när hela serien har gått slut... det är dt jag har hört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_92 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet SIMPSONS:TO HOT FOR TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet SIMPSONS:TO HOT FOR TV jag har cinema festival, men det finns 7 andra filmer också, sedan finns det ju "special" boxar som innehåller alla avssnit... finns även futurama boxar (samma skapare bakom bege serierna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet SIMPSONS:TO HOT FOR TV var kan man köpa den? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet SIMPSONS:TO HOT FOR TV va finns det, var kan man köpa den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) (Xade @ 09/06-2004 17:43:52) varje säsong finns på dvd och det finns en film som jag vet SIMPSONS:TO HOT FOR TV va finns det, var kan man köpa den??? gå in på www.ginza.se Redigerat 9 Juni 2004 av F.B.K Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.