Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 hej imoron är det stor dag för kalle-anka han fyller 70 år alla kalle-anka fanns vem ska se hela dagen på disneychannel imoron en hel dag med kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 tv:n paja så jag kan inte se det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 om nån av dina kompisar ska kolla så kan du fråga om du får också kolla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja ska till en kompis imorrn så då kan jag se det hos han :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ok hoppas du och din kompis firar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag ska bort om 1 ½ timma.. till danmark,jag missar det =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 okej,ska se det ifall tv:en funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har inte disneychannel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Inte jag heller kanske ska skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har inte disneychannel :( jag har inte heller! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det är många som inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.