F.B.K Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 bryr mig inte så mycket om sverige men de är ju bra spelare förutom att zlatan är en liten fuling i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 men U21 kom 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Dom duger väl, men jag ville se Elmander i A-landslagets EM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vesslan Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) Ja, dom passar vell ihop....................Jag tycker att zlatans klacksparksmål var sk*t snyggt!!! B) :cool: HAN ÄR KUNG :kung: Redigerat 20 Juni 2004 av Vesslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 De passar såklart ihop. Det har de visat under EM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.