Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag kan hela flytande på gittar *stolt* jag har haft uppspelning i skolan och fick MVG... vilka andra låtar gilalr du?? Du är ju grym,Xade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Xade @ 09/06-2004 09:55:01) Är det någon här mer än jag som gillar Metallica??? ja, jag gillar dem väldigt mycket, särkilt nothinh else matters! Den låter är den absolut BÄSTA som dom har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 vad är det metalica ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:29:00) jag kan hela flytande på gittar *stolt* jag har haft uppspelning i skolan och fick MVG... vilka andra låtar gilalr du?? Du är ju grym,Xade! oh, tack jag tränar på en annan låt nu DONALD DUCK: metallica e ett rockband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag gillar låten "memory remains" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 mm, den är rätt bra också! men ingen slår ju nothing else matters! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Metallica e la ett metal-band, inte rock-band... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Metallica e la ett metal-band, inte rock-band... det kan gillas som rockband med!!!! typ ROCK och METAL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ok, ta't lungt nu va? ^^ Jag har, så vitt jag vet, inte hört metallica. Ska lyssna nångång iaf dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ja, dem e bra så lyssna på dem, lyssna på låten Notning else matters!, det e den bästa låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Xade @ 12/06-2004 21:59:11) Metallica e la ett metal-band, inte rock-band... det kan gillas som rockband med!!!! typ ROCK och METAL! Rock e det ju int? Metal och Hårdrock är samma sak. Metallica spelar Trash-Metal,alltså hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalman_Bengt Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Som sagt, Metallica spelade thrash på första skivan och i viss mån på de andra skivorna som släpptes innan -91. För det andra så spelar de nuförtiden Hårdrock/Heavy Metal (hårdrock är den svenska varianten på heavy metal). För det tredje är det inte bara "rock", rock lirar tex U2 och Metallica och U2 låter ju inte direkt lika, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.