Bandyfluff Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 :blink: nu e det ju så att jag har kommit till det hära dodongo´s caven och har gjort alla rum som finns..men det finns ett rum som jag inte kan hitta...???!! det e ett i mitten liksom.. och kan inte komma in:.. hur gör ja det..hittar inget annat man kan göra på den här "banan"... snälla hjälp mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 du kanske ska släppa ner bomber i den döda dodongons öga? (den jättestora som du ser när du kommer in i templet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 japp! det ska du nog göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 du kanske ska släppa ner bomber i den döda dodongons öga? (den jättestora som du ser när du kommer in i templet) det står det på en sten i närheten, missar du såna tydliga saker måste du skärpa dig, för det är lättare att missa saker i andra tempel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ni menar säkert den snurrande saken som finns i mitten och två på sidorna eller hur! och kan säga er att jag HAR faktiskt kastat bomber på dem så det så! kom inte här o kom här så dum e jag faktiskt inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Nej det är inte den där grejen som skjuter med laser efter en som är viktig. Den kan man döda för att slippa bli dödad själv, men för att komma till bossen ska du ta dig till den allra översta hängbron i centrala rummet. Det är två avbrott på bron på olika ställen och det är där du ska släppa ner bomber. De kommer att hamna i ögonen på figuren och då öppnas en ingång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 och hur kommer man till hängbroarna då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) (0014 @ 09/06-2004 22:05:35) du kanske ska släppa ner bomber i den döda dodongons öga? (den jättestora som du ser när du kommer in i templet) det står det på en sten i närheten, missar du såna tydliga saker måste du skärpa dig, för det är lättare att missa saker i andra tempel... har jag sagt att jag har missat den stenen eller? <_< jag frågade om han missat den EDIT: bandyfluff eller vad du heter :P jag sa till 0014 Redigerat 10 Juni 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 och hur kommer man till hängbroarna då? Har du inte varit där uppe än? Man kommer ju till ett ställe högt däruppe där det finns en knapp som gör att en av de där stenpelarna i centrala rummet går ända upp till den översta hängbron. Sen är det bara att åka med den upp och man slipper gå runt hela vägen igen. Har du varit i alla rum hittills förutom bossens så måste du ha gått förbi den iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 nej jag sa inte att du inte hade sett stenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 nej jag sa inte att du inte hade sett stenen du måste aktivera en grej så att en av stenpelarna går högre än vanligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jo jag fattade detta..... nu e ja ppå toppen av death mountian... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg