Hoppa till innehåll

Har Fastnat..igen-.

Rekommendera inlägg

:blink: nu e det ju så att jag har kommit till det hära dodongo´s caven och har gjort alla rum som finns..men det finns ett rum som jag inte kan hitta...???!! det e ett i mitten liksom.. och kan inte komma in:.. hur gör ja det..hittar inget annat man kan göra på den här "banan"... snälla hjälp mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du kanske ska släppa ner bomber i den döda dodongons öga? (den jättestora som du ser när du kommer in i templet)

det står det på en sten i närheten, missar du såna tydliga saker måste du skärpa dig, för det är lättare att missa saker i andra tempel...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det är inte den där grejen som skjuter med laser efter en som är viktig. Den kan man döda för att slippa bli dödad själv, men för att komma till bossen ska du ta dig till den allra översta hängbron i centrala rummet. Det är två avbrott på bron på olika ställen och det är där du ska släppa ner bomber. De kommer att hamna i ögonen på figuren och då öppnas en ingång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0014 @ 09/06-2004 22:05:35)

du kanske ska släppa ner bomber i den döda dodongons öga? (den jättestora som du ser när du kommer in i templet)

det står det på en sten i närheten, missar du såna tydliga saker måste du skärpa dig, för det är lättare att missa saker i andra tempel...

har jag sagt att jag har missat den stenen eller? <_< jag frågade om han missat den

EDIT: bandyfluff eller vad du heter :P jag sa till 0014

Redigerat av KazeN^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och hur kommer man till hängbroarna då?

Har du inte varit där uppe än? Man kommer ju till ett ställe högt däruppe där det finns en knapp som gör att en av de där stenpelarna i centrala rummet går ända upp till den översta hängbron. Sen är det bara att åka med den upp och man slipper gå runt hela vägen igen. Har du varit i alla rum hittills förutom bossens så måste du ha gått förbi den iallafall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...