Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 nån som sitt på spaceball? dom har gjort en riktig narr av starwars. bra film enligt mej och ganska kul oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag gillar spec Mel Gibson i den filmen.Han spelar "Hjälmen" hehe allstå darth vader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 han var bra. särkilt vid hyperrymden då han flög rakt in i motorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har hört talas om den men inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 du borde gå och se den! den e skitbra. hoppas den visas på tv4 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 du borde gå och se den! den e skitbra. hoppas den visas på tv4 snart Om den kopmmer på TV ska jag se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 det ska du göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag gillar spec Mel Gibson i den filmen.Han spelar "Hjälmen" hehe allstå darth vader Mel Gibson? jag har sett filmen tusentals gånger men inte har jag sett honom, vilken sen finns han med som "darth vader"? ps, Filmen är en av dom bästa komedi filmerna som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 de e den pytte lilla gubben som flög in i motorerna där vid hyper rymden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 d e skit kul när han säger att dom ska fin kamma öknen efter dom och då kommer dom me jätte kammar d e kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ja verkligen. en riktig narr altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag gillar spec Mel Gibson i den filmen.Han spelar "Hjälmen" hehe allstå darth vader Det är inte Mel Gibson, han heter Rick Moranis, läs eftertexternaHar den på DVD, DEN ROCKAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.