Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 den rockar fett! synd att brorsan förstörde den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag har för mig att jag sett den en gång för längesedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Jag har sett den för typ 4 år sen men minns typ inget....= / Men jag minns att den va ass ball specielt Darth Vader med den stora hjälmen! Heheh och jabba the hutt va väll Pizza the hutt eller nåt =D och Yoda = Yougurt eller nåt heheh hoppas den kommer nån gång så jag kan se den igen^^ Redigerat 10 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Skywalker @ 10/06-2004 12:06:30) Jag gillar spec Mel Gibson i den filmen.Han spelar "Hjälmen" hehe allstå darth vader Det är inte Mel Gibson, han heter Rick Moranis, läs eftertexterna Har den på DVD, DEN ROCKAR!! ok,ja tänkte fel.de va nog mel gibson som regiserade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Mel Gibson har inget med denna filmen att göra, det var Mel Brooks som regisserade den! Mel Brooks har bland annat regisserat "Young Frankenstein" och "The Sheriff" Mel Gibs har ju regisserat "The Passion of the christ" som är en helt annan sorts film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Mel Gibson har inget med denna filmen att göra, det var Mel Brooks som regisserade den! Mel Brooks har bland annat regisserat "Young Frankenstein" och "The Sheriff" Mel Gibs har ju regisserat "The Passion of the christ" som är en helt annan sorts film Det är bra visa dom vem som har rätt! =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Mel Gibson har inget med denna filmen att göra, det var Mel Brooks som regisserade den! Mel Brooks har bland annat regisserat "Young Frankenstein" och "The Sheriff" Mel Gibs har ju regisserat "The Passion of the christ" som är en helt annan sorts film ok sorry.Jag blandade ihop två stycken mel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 håll er till filmen!!! inte till två larvpottor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) håll er till filmen!!! inte till två larvpottor You go girl! :lol: Redigerat 10 Juni 2004 av NightShade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 space ball e as bra! jag har den på vhs! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 kan jag få låna de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 sure... var bor du da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.