Hoppa till innehåll

Hur Tycker Ni Den Sista Veckan Har Varit?

Kexx3

Rekommendera inlägg

• Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

Jag tycker den har varit bäst.Igår läste vi en timme, kollade på sagan om konungens återkomst, åt lunch sen slutade vi.

Idag fick vi ha läsk och godis och så kollade vi på pirates of the caribiean sen slutade vi

va kul för dig!vi har inte sånt! :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måndan: Kom inte ihåg

Tisdan: Fick plocka hem ALLT vi gjort i skolan för vi slutade i skolan den veckan(Vi ska byta skola)

Onsdan: Cyckla till bredsand i Led(när vi åkte dit tappade jag skon och på hem vägen är det nån som hela tin säger fetto till dom som är dubbelt så smal som henne. Hon orka inte ens en 20 graders backe med en 21 växlad cyckel :lol:)

Torsdan: Vi träna vår avslutnings sång i kyrkan vi sak sjunga i.

Fredan:FreeDom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker den har varit bäst.Igår läste vi en timme, kollade på sagan om konungens återkomst, åt lunch sen slutade vi.

Idag fick vi ha läsk och godis och så kollade vi på pirates of the caribiean sen slutade vi

det har varit den värsta veckan i 8an!

Måndag: vi var på ett badhus i 3 timmar från 10.00-13.00

Tisdag: Aktivitets dag, en aktivitet på förmiddan och en på efter middan 9.00-15-00

Onsdag: Städning, sen kolla på en fotbollsmatch, sen kabare

Imorrn: Avslutning, vi får betyg m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 09/06-2004 17:38:37)

det har varit den värsta veckan i 8an!

Måndag: vi var på ett badhus i 3 timmar från 10.00-13.00

Tisdag: Aktivitets dag, en aktivitet på förmiddan och en på efter middan 9.00-15-00

Onsdag: Städning, sen kolla på en fotbollsmatch, sen kabare

Imorrn: Avslutning, vi får betyg m.m.

Det lät ganska roligt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att min sista vecka i skolan har varit ganska skön. Jag fick en läxa för mycket, annars så var allt toppen.

Måndag: Vanlig Skoldag. (Slapp de två sista lektionerna. Alla i min klass gjorde det.)

Tisdag: Vi gick halvdag. Jag försov mig i två timmar. Lite otur. Fick åka till skolan och äta glass och göra en quiz på engelska-lektionen.

Onsdag: Skolavslutning. Vi fick sitta timmar och lyssna på de gamla niornas show. De sjöng och så vidare. Sen så fick vi våra betyg. Sen så har allt varit bra. Och nu sitter jag på fuska.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...