Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 bebisar e gulliga bara e jobbiga när de skriker hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Ett skäl till att jag ine vill ha dom m jag inte redan skrivit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 vill ha 2 eller 1 unge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 0013- om du inte ska bidra något till tråden och bara spamma, så sluta skriv! :angry: Den sidan du gav rowyn, den vart bra, men en sak skulle jag vilja påpeka. Den verkar vara mest riktad till killar. De e vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 mm, håller med Draghon. det borde finnas flera sidor med denna information till alla kön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 OK fINALY-MAN om jag använder Kondom kanske jag inte blir munk då. Det ärju klart att man ska använda kondom första gången. Men om man är mogen och vill ha barn så ska man inte använda det men om du inte vill ha barn så kan du ju iallafall fixa en flickvän. Draghon: Jo men det viktigaste är att vi killar sköter oss för det är ett ansvar att inte låta tjejen få någon sjukdom eller något sånt. Men det finns nog en sida enbart för tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Draghon: Jo men det viktigaste är att vi killar sköter oss för det är ett ansvar att inte låta tjejen få någon sjukdom eller något sånt. Men det finns nog en sida enbart för tjejer. Ursäkta mej, de e BÅDAS ansvar, om jag får be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 0013- om du inte ska bidra något till tråden och bara spamma, så sluta skriv! :angry: Den sidan du gav rowyn, den vart bra, men en sak skulle jag vilja påpeka. Den verkar vara mest riktad till killar. De e vad jag tycker. Jag håller med... Han skrev mest till killar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (Rowyn @ 12/06-2004 18:41:00) OK fINALY-MAN om jag använder Kondom kanske jag inte blir munk då. Det ärju klart att man ska använda kondom första gången. Men om man är mogen och vill ha barn så ska man inte använda det men om du inte vill ha barn så kan du ju iallafall fixa en flickvän. Draghon: Jo men det viktigaste är att vi killar sköter oss för det är ett ansvar att inte låta tjejen få någon sjukdom eller något sånt. Men det finns nog en sida enbart för tjejer. Ojojoj. Jag har sagt att jag inte vill ha en flickvän.T.ex. om jag har det kan ju hon över tala mig att ha oskyddat eller utnytja mig(om jag är full eller nåt). Det blir inte bra. Det finns mycket skäl än barn Men nu ska jag sluta tjata("spamma"). Draghon: Det finns mer såna Sidor för tjejer än för killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (Draghon @ 12/06-2004 18:45:03) Draghon: Jo men det viktigaste är att vi killar sköter oss för det är ett ansvar att inte låta tjejen få någon sjukdom eller något sånt. Men det finns nog en sida enbart för tjejer. Ursäkta mej, de e BÅDAS ansvar, om jag får be. du tänkte inte förre du skrev d där inlägget va,Rowyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jo där gick jag lite för fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (Draghon @ 12/06-2004 18:45:03) Draghon: Jo men det viktigaste är att vi killar sköter oss för det är ett ansvar att inte låta tjejen få någon sjukdom eller något sånt. Men det finns nog en sida enbart för tjejer. Ursäkta mej, de e BÅDAS ansvar, om jag får be. det är faktis mer killens ansvar att andvända kondom, men tjejen ska förstås neka till sex om hon känner att det är riskabelt. men jag tycker det är mer vi killar som ska ha mer ansvar och inte ha så "jedrans" brotom, man har ju hela livet på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.