Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 tycker det inte kändes nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har tagit den jag märkte inte att dom äns börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 När jag tog den så sa sjuksyster att det skulle ta 10s men de tog 20s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag har tagit 3 sprutor i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 den stiker in bara 1 Centimeter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 det känns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Det känns inte när man tar den... Men sedan så börjar det klia något förfärligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Det känns inte när man tar den... Men sedan så börjar det klia något förfärligt! nej asså det blir stelt och det blir varmt därför det bildas ett motgift t.ex om du får i moten en råstad spik så om man tar stelkrampspruta så bildas det en motgift Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 de känns ingenting. har bara tagit tre sprutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 har ni tagit nån gång stelkrampspruta jag gjorde det i 4:an det kändes Skönt Ja, det gjorde jag också i 4:an. Det kändes oväntat skönt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag fick inte ta i fyran :( Därför jag fick en spruta i mitt hål i min knå skål i ettan. Men Vissa tjejer grät när dom skulle ta den :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.