Findus3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Yoshi^ @ 14/06-2004 11:45:53) (Jonte The Winner @ 14/06-2004 11:05:09) (Yoshi^ @ 14/06-2004 10:54:08) Okej, den vet jag inte om jag har tagit Dom flesta har tagit den så jag tror du också har tagit den Ja, det stämmer faktiskt. Men det är ju föräldrarna som godkänner lappen först och främst. Ja,men det brukar dom göra Jag har tagit den där fästing sprutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Yoshi^ @ 14/06-2004 10:54:08) Okej, den vet jag inte om jag har tagit Dom flesta har tagit den så jag tror du också har tagit den det e inte säkert, jag har inte heller tagit den... jag har bara tagit 2 sprutor i min skolgång på hittils 8 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 okej jag tror att jag bara har tagit en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Det kändes inte mycke, men det va kul att låssas Grina för vi har en i klassen som va skit rädd för blod och sånt, han svimmade när läraren läste en Bärt bok högt i klassen, fast d va ju i 2 - 3 An :D Vad larvigt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag och mina kompisar brukade skrämma 4orna som skule ta stelkramspruta när jag gick i 6an, jag sa att sprutan var 10cm och att det gjorde så ont att man önskade att man var död m.m. snacka om att dem vart rädda, men det var ju inget farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag och mina kompisar brukade skrämma 4orna som skule ta stelkramspruta när jag gick i 6an, jag sa att sprutan var 10cm och att det gjorde så ont att man önskade att man var död m.m. snacka om att dem vart rädda, men det var ju inget farligt Gick dom på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 en del gjorde det, men vissa fatta att vi skämtade... fast dem spelade med för att skrämma sina kamrater... hehehe det var kul det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag och mina kompisar brukade skrämma 4orna som skule ta stelkramspruta när jag gick i 6an, jag sa att sprutan var 10cm och att det gjorde så ont att man önskade att man var död m.m. snacka om att dem vart rädda, men det var ju inget farligt Började vissa grina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 men TBE tog jag inte i skolan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 men TBE tog jag inte i skolan!!! Inte jag heller den tar jag på ett slaks sjukhus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 TBE? när tar man den?? jag tog massa konsitga sprutor som liten innan jag börja skola.. tog man TBE då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vet inte. vi tog det i somras. när festingar kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.