Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Nån som sitt på hem till midgård. den e jäkligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 finns det en långfilm? har iaf sett alla avsnitt som dom visat i tv4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ne. de finns it på long film. men du skulle ha sitt de sjuka avsnitterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag sog en ganska rolig då sa dom så här Ca Lil Sn*rre:Det skulle vara lika stor chans som att du skulle få en flickvän som Runar här skulle få en hjärn blödning. Runar:Men vadå kan inte jag få en hjärnblödning? Lil Sn*rre:Du måste ha en hjärna först, Runar. Runar:Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 hahaha! den här då: lill sn*orre: sa jag inte åt er att tömma båten på regn vatten? runar: ja, tyke slog en massa hål i båten så att regn vattnet skulle rinna ut. hahaha B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Och den dära med Haldan. Lil Sn*rre:Nu är mina fingrar här borta ser du dom? Haldan:Ja jag ser dom Lil Sn*rre:Bra och nu är dom så här nära! Lil Sn*rre petar Haldan i ögonen. Ochså dn här Lil Sn*rre:Villka fina och mjuka ögon du har, Haldan Haldan: o tack Lil Sn*rre petar Haldan i ögonen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) den var bra!!. lyssna på det här: lill snorre: tyke! du e dörr vakt. du ska hindra cassandra att komma in och se strippen. tyke: när cassandra kommer går tyke in och tittar på strippen. lill snorre: nej,nej, nej. du skall se till så att hon inte kommer in! tyke: vem? lill-snorre: cassandra! tyke: va e de med henne? lill snorre: hon få inte komma in!!! tyke: jaaaaaa! okeeeey! tyke går fram och fråga en snubbe: heter du cassandra? snubben: nä! e du dum eller? tyke klubbade honom och sa: tyke inte dum! Redigerat 10 Juni 2004 av goku_ssj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_92 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 HEM TILL MIDGÅRD ÄR BÄST :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 bara bästa humor serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 tycker bara första säsongen var bra andra var totalt sämst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 första va mycket bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Kul att läsa citaten, men jag tycker inte att s2 var så bra, s1 var mycket bättre. Dessutom tycker jag att de borde lyckas någon gång, blir tråkigt i längden annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.