Hoppa till innehåll

Diablo Ii: Lord Of Destrustion


Agito

Rekommendera inlägg

behöver hjälp med att välja jag har en druid i andra staden påå lv:18 och jag vet ej vad jag ska satsa på nu har jag:

elenmental

1 på fire storm , 1på molton boulder

shape shifting

2 på werewolf , 1 på werebear

summoning

3 på reven , 1 på poison creeper , 2 på oak sage , 5 på summon spirit wolf , 2 på carrion vine , 1 på dire wolf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har 3 på den nu jag tror den är ganska bra har så många nedhjälparee satt jag har ingen kol men jag har en annan fråga jag fick en ring nys (hålerpå att göra uppdraget med staven och det sista och andra) jag gick in i nåt tempel iallafall jag fick en ring där det

stodcattan´s seal ring required level 11 6% life stolen per hitdamege reduced by 2

 

och efter det stod det så här

 

cathan´s traps

cathan´s seal

cathan´s sigil

cathan´s visage

cathan´s mesh

cathan´s rule

 

och jag har två frågor vad menas med det jag ljust skrev

och är den bra?? svara snabbt snäla

 

ps: det var med en massor av olika färger grönt och sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har 3 på den nu jag tror den är ganska bra har så många nedhjälparee satt jag har ingen kol men jag har en annan fråga jag fick en ring nys (hålerpå att göra uppdraget med staven och det sista och andra) jag gick in i nåt tempel iallafall jag fick en ring där det

stodcattan´s seal ring required level 11 6% life stolen per hitdamege reduced by 2

 

och efter det stod det så här

 

cathan´s traps

cathan´s seal

cathan´s sigil

cathan´s visage

cathan´s mesh

cathan´s rule

 

och jag har två frågor vad menas med det jag ljust skrev

och är den bra?? svara snabbt snäla

 

ps: det var med en massor av olika färger grönt och sånt

Det jag citerade i rött visar alla grejer som finns i cathans setet !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror två eller tre är gröna men nu har jag en ytligare fråga i första staden så kan man hyra en pilbågskyt och i andra spjut/lans bärare men vad finns i tredje, fjäerde. femte?

i act 2 finns en kille med spjut , ACT 3 en magiker , ACT 4, tror jag inte det fanns någon , och jag vet inte i ACT 5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...