Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Det pinsamt när man pruttar en riktigt hög prutt jag har inte gjort det men vissa andra i min klass har gjort det!

Det råkade jag göra i klass rummet en gång men jag skyllde på en kompis så det var ingen fara!
Skrivet (redigerat)
(Ratchet @ 10/06-2004 12:53:40)

Det pinsamt när man pruttar en riktigt hög prutt jag har inte gjort det men vissa andra i min klass har gjort det!

Det råkade jag göra i klass rummet en gång men jag skyllde på en kompis så det var ingen fara!

jätte skysst du är då :lol: Redigerat av Sonic.
Skrivet (redigerat)

När jag var på hockey cup i Nyköping skulle jag kliva ut på isen men jag ramlade sen när jag skulle resa mig upp så ramla jag sen ramla jag och så höll det på så där ända tills min tränare skrek:

-*mitt namn*,ta av dig skridskoskydden!

Och det var fullt med folk på läktaren

Redigerat av Yoshi^
Skrivet

När jag var på hockey cup i Nyköping skulle jag kliva ut på isen men jag ramlade sen när jag skulle resa mig upp så ramla jag sen ramla jag och så höll det på så där ända tills min tränare skrek:

-Anders,ta av dig skridskoskydden!

Och det var fullt med folk på läktaren

Så du heter Anders?

Hmm .. nu måste jag tänka efter... Kanske när jag var på affärn när jag var 4 år då tyckte jag om att åka i vagnen.. fast sen såg jag nåra leksaker som jag gick fram till sen så skulle jag sätta mig i vagnen igen och jag märkte inte att det var nån annan så jag åkte kanske i 20 sek sen så skrek jag när jag såg att det inte var pappa :)

En gång när vi var på MCdonalds så stog vi bredvid en tjej och så stog vi i kö, och så lämnade de fram vår bricka och då började tjejen äta av vårat :)

Gäst Donald Duck
Skrivet

förut i skolan så åt vi mat jag skulle ta min mjölk fast jag råka ta min kompis det var pinsamt.

Skrivet

PÅ tyskan så skulle vi säga 66 på tyska.Det säger man så här:

-Sech und Sechig.Fast min kompis Johan (Vegeto på fuska) sa:

-Sex und sexig

LOL :lol:

Skrivet

HAHA! (Ledsen yoshi^ kunde inte låta bli)

I marsalen så hamtade jag mjölk och då var det nån som sprang in i mej så jag spillde all mjölk över en annan!

Fick du torka upp?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...