Findus3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Det pinsamt när man pruttar en riktigt hög prutt jag har inte gjort det men vissa andra i min klass har gjort det! Citera
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Det pinsamt när man pruttar en riktigt hög prutt jag har inte gjort det men vissa andra i min klass har gjort det! Det råkade jag göra i klass rummet en gång men jag skyllde på en kompis så det var ingen fara! Citera
K.K. Slayer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) (Ratchet @ 10/06-2004 12:53:40) Det pinsamt när man pruttar en riktigt hög prutt jag har inte gjort det men vissa andra i min klass har gjort det! Det råkade jag göra i klass rummet en gång men jag skyllde på en kompis så det var ingen fara! jätte skysst du är då :lol: Redigerat 10 Juni 2004 av Sonic. Citera
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) När jag var på hockey cup i Nyköping skulle jag kliva ut på isen men jag ramlade sen när jag skulle resa mig upp så ramla jag sen ramla jag och så höll det på så där ända tills min tränare skrek: -*mitt namn*,ta av dig skridskoskydden! Och det var fullt med folk på läktaren Redigerat 10 Juni 2004 av Yoshi^ Citera
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 När jag var på hockey cup i Nyköping skulle jag kliva ut på isen men jag ramlade sen när jag skulle resa mig upp så ramla jag sen ramla jag och så höll det på så där ända tills min tränare skrek: -Anders,ta av dig skridskoskydden! Och det var fullt med folk på läktaren Så du heter Anders? Hmm .. nu måste jag tänka efter... Kanske när jag var på affärn när jag var 4 år då tyckte jag om att åka i vagnen.. fast sen såg jag nåra leksaker som jag gick fram till sen så skulle jag sätta mig i vagnen igen och jag märkte inte att det var nån annan så jag åkte kanske i 20 sek sen så skrek jag när jag såg att det inte var pappa :) En gång när vi var på MCdonalds så stog vi bredvid en tjej och så stog vi i kö, och så lämnade de fram vår bricka och då började tjejen äta av vårat :) Citera
K.K. Slayer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 när min lillebrorsa va 2 och ja mamma och han va i en affär va de en asfet kärring i kassan. när hon skulle stoppa pengarna i kasan sa brollan högt: -Mamma,va ska tjockisen göra? :lol: Citera
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Oh det var väl mycket pinsamt! Är din brorsa äldre än vad du är? Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 förut i skolan så åt vi mat jag skulle ta min mjölk fast jag råka ta min kompis det var pinsamt. Citera
K.K. Slayer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 nej han fyllde 6 i maj och ja 12 i februari ;) Citera
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 PÅ tyskan så skulle vi säga 66 på tyska.Det säger man så här: -Sech und Sechig.Fast min kompis Johan (Vegeto på fuska) sa: -Sex und sexig LOL :lol: Citera
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2004 HAHA! (Ledsen yoshi^ kunde inte låta bli) I marsalen så hamtade jag mjölk och då var det nån som sprang in i mej så jag spillde all mjölk över en annan! Citera
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 HAHA! (Ledsen yoshi^ kunde inte låta bli) I marsalen så hamtade jag mjölk och då var det nån som sprang in i mej så jag spillde all mjölk över en annan! Fick du torka upp? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.