Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I vilket forum skall jag skriva omjag skall ha en tråd som är t.ex vad var det första ni gjorde när ni blev medlemm här på fuska? Är det i forumet fuska.se eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 njae tycker nog att den passar in mer på "allmänt" sektorn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 det där låter nog lite som §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 de finns redan såna trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag kan ju skriva det i anmällt och så får moddarna flytta det om det är fel forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 I vilket forum skall jag skriva omjag skall ha en tråd som är t.ex vad var det första ni gjorde när ni blev medlemm här på fuska? Är det i forumet fuska.se eller? Är det så nödvändigt att starta det här...?Du gör verkligen allt för att få poäng eller hur...?Det är bara att starta det nånstans så får moddarna flytta det sen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg