Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Var hittar jag Great Fairy?Drauina sa ju att hon finns på toppen på Death Mountain jag är äntligen uppe där ugglan sitter på en skylt jag förstår ju att man ska gå in i öppningen men var finns hon där inne??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag hitta henne jag har fått Din's Fire var får jag tag i dom andra två magierna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 den ena får du i zoras fountain och den andra vid "dead end" skylten vid hyrule slottet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Man får Din's Fire vid "dead end skylten". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Har hittat två stycken av magierna... Kan någon ge mig en gudie till Fire Temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Har hittat två stycken av magierna... Kan någon ge mig en gudie till Fire Temple? fråga 0014. han har de flesta guiderna. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Har klarat det nu men har fastnat i Ice Cavern är vid ett ställe där man ska knufa på ett is block hit och dit har fått tag i alla silver diamanterna men ska bara till dörren som öppnades men jag kommer inte dit upp har testat med blocket med det är omöjligt att få is blocket dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 knuffa ut det vid kanten så kommer ett nytt upp...sen ska du göra ett kvadratiskt mönster för att klara det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Är i Water temple nu och behöver en bra gudie jag har höjt vattnet till högsta våningen men vad ska jag göra nu?Jag behöver en nyckel men var finns alla nycklar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hmm...det finns en hel del nycklar men den man ofta missar är den man får när man spränger en vägg vid ruto... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jag hitta henne jag har fått Din's Fire var får jag tag i dom andra två magierna? den blåa Nayru nåt, får du i öknen, genom att spränga upp en vägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 tar nyarus sak senare men annars så får jag börga om från börgan och följa en svensk gudie i water temple men då måste jag ju göra om allt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg