KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Om man har köpt en använda en mer bild i presentationen och har sedan använt en bild, kan man ändra den till en annan om man vill sedan då eller är den använd för gott då? EDIT: rätt svar admin! det jag ville höra ;) Redigerat 10 Juni 2004 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 japp du kan ändra som du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) hm, jag måste ställa en fråga till. När man ska lägga in bilden så ska man göra med eller? Dom gills som tecken man får ha i pressen då? alltså om man har skrivit "falalalala" och sedan ska man lägga in en bild då blir det ju "tecken" liksom. hoppas att ni fattar. EDIT: okej, då vet jag. Redigerat 10 Juni 2004 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Ja, tyvärr så gör det det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 om man ska lägga in en banner då e det bäst att köpa längre press! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.