Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 The legend of zelda-3D (obestämd undertitel) The legend of zelda four swords adventures- (shadow battle och själva hurule adventure nånting....) The legend of zelda TWW 2 The legend of zelda the minish cap The legend of zelda tetras trackers Alla dem här spelen står det om på internet och i tidningar.... Men ibland så står det olika saker på olika sidor.... Så sammanlagt på internet så har jag sett 5st zelda spel.... Nån som vet om alla dem här kommer att komma ut eller vilka som inte kommer????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Har du hört det på olika hemsidor? Om du har det kanske dom har gissat på ett namn på ett zelda spel och så blev alla olika? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Hmm... Jag tror att alla kommer faktiskt.. inom sin tid =P.. Det ska ju även komma ett till nintendo DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Om alla kommer så ska jag köpa alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Ja.... Då kommer jag också självklart att köpa alla.... men jag tror inte att alla dem kommer ut.... Dem kan ju inte hålla på med 5st zelda spel samtidigt?..... Eller?.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Hmm... Four swords är färdigt i japen (har sett en utgåva på tradera lr blocket) troligen tetras trackers oxå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ja, dom flesta är ju typ färdiga.. en del är dock lite senare.. men jo jag tror att alla kommer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Jag tror alla kommer. :lol: Och om dom kommer: KÖPA, KÖPA, KÖPA!!!!!!!!! Redigerat 10 Juni 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Att fem olika Zelda spel komemr samtidigt är Bullshit. Det klarar ingen, ett spel tar ju halvåret minst att göra. Så att fem spel kommer samtidigt är bullshit. Tvivlar på att dom hade fyra o-utgivna på lagert <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 2-3 spel är iaf garanterade att de kommer ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Mörk-ful-Zelda 2005 TWW2 20XX FSA(Shadow Battle, Hyrule Adventures Navi Tarckers) 2004 Sep MC JA Vet inte TT JA 2004-2005 nångång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Att fem olika Zelda spel komemr samtidigt är Bullshit. Det klarar ingen, ett spel tar ju halvåret minst att göra. Så att fem spel kommer samtidigt är bullshit. Tvivlar på att dom hade fyra o-utgivna på lagert <_< det är klart dom inte kommer samtidigt ooh kolla vad 0013 skrev fast ändringen med ww2 ska vara 2XXX =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg