Hoppa till innehåll

Sommarlov!


*REX*

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

får du köra moppe???coolt! :rolleyes: hur mycket bensin "äter" den per km?

den äter ungefär 1 liter/milen, just nu, eftersom den är ganska så övertrimmad ska byta motor, och ni som inte kan så mycekt om moppeder så drar en ny bil ungefär 1,6 liter milen så den drar väldigt mycket, det är därför som jag ska byta motor, den är så övertrimmad så bensinen rinner ut genom avgas systemet...går i 92 km/h enligt mätaren på en vovlo 240...(Push Dakota kör jag)

säger bara en sak, det finns ingen som är så grymt som att köra moppe på somaren.

 

 

sen ska jag bada, kommer få åka mopped varje dag och få bada i världens grymaste bad plats!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bountyhunter

Vad ska ni göra under sommarlovet?Själv ska jag bada och spela dator. :)

Jag ska bada, spela data, spela tv-spel, bada ännu mer. :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade sommarens första vatten krig idag :lol:

vi hade årents första vatten krig i våras typ i maj, med högtrycks tvättar! det är så jädrans soft med sommarlov, ragga på brudar nere i stan och sånt, och så börjar man gymnasiet nu i höst!! yhea
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

jag ska åka till turkiet.. 1 vecka.. bad-semester.. typ 40 grader varmt kl1 på dan

i ungern e det också så varmt på sommaren hela da´n! :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Apocalypse @ 11/06-2004 19:35:44)

Jag hade sommarens första vatten krig idag :lol:

vi hade årents första vatten krig i våras typ i maj, med högtrycks tvättar! det är så jädrans soft med sommarlov, ragga på brudar nere i stan och sånt, och så börjar man gymnasiet nu i höst!! yhea

Högtryckstvättar!!! :blink: Är inte det farligt?Min pappas högtryckstvätt är så kraftfull att handen skulle flyga av om man var tillräckligt nära
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...