Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag ska bada och ragga tjejer :lol: Brukar gå bra. Lycka till :lol: Jag kanske också ska göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag ska åka till ett sommar ställe jag är på varge år också ska jag vara med kompisar mm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Kan du inte starta det här i skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 får du köra moppe???coolt! :rolleyes: hur mycket bensin "äter" den per km? den äter ungefär 1 liter/milen, just nu, eftersom den är ganska så övertrimmad ska byta motor, och ni som inte kan så mycekt om moppeder så drar en ny bil ungefär 1,6 liter milen så den drar väldigt mycket, det är därför som jag ska byta motor, den är så övertrimmad så bensinen rinner ut genom avgas systemet...går i 92 km/h enligt mätaren på en vovlo 240...(Push Dakota kör jag)säger bara en sak, det finns ingen som är så grymt som att köra moppe på somaren. sen ska jag bada, kommer få åka mopped varje dag och få bada i världens grymaste bad plats!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Vad ska ni göra under sommarlovet?Själv ska jag bada och spela dator. :) Jag ska bada, spela data, spela tv-spel, bada ännu mer. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag hade sommarens första vatten krig idag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag hade sommarens första vatten krig idag :lol: vi hade årents första vatten krig i våras typ i maj, med högtrycks tvättar! det är så jädrans soft med sommarlov, ragga på brudar nere i stan och sånt, och så börjar man gymnasiet nu i höst!! yhea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag hadde också sommarens första vatten krig i dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag ska åka till turkiet.. 1 vecka.. bad-semester.. typ 40 grader varmt kl1 på dan i ungern e det också så varmt på sommaren hela da´n! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (Apocalypse @ 11/06-2004 19:35:44) Jag hade sommarens första vatten krig idag :lol: vi hade årents första vatten krig i våras typ i maj, med högtrycks tvättar! det är så jädrans soft med sommarlov, ragga på brudar nere i stan och sånt, och så börjar man gymnasiet nu i höst!! yhea Högtryckstvättar!!! :blink: Är inte det farligt?Min pappas högtryckstvätt är så kraftfull att handen skulle flyga av om man var tillräckligt nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag ska på Fem-dagars, världens största orienteringstävling. Det är skitkul där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ska åka till Kanada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.