Rallypacker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Skall ni vara med i den? Är det seriöst? Jag vet inte. Man skall skapa sin egen logga o.sv. Det jag igentligen inte vill är att lämna min hemaddress. Hur skall ni göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag ska gå med i den.. Men jag har ett problem. Hur man får upp logon på upl så jag kan bifoga den i ett inlägg... resten e klart.. Lite ful.... Det är nog ingen fara att ge ut sin hemaddress.. jag gjorde dt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Skall ni vara med i den? Är det seriöst? Jag vet inte. Man skall skapa sin egen logga o.sv. Det jag igentligen inte vill är att lämna min hemaddress. Hur skall ni göra? håller med dig, jag vill inte heller skriva ner det ,men måste man bli medlemm där på sidan för kunna va med i tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Silver Star @ 10/06-2004 20:34:05) Skall ni vara med i den? Är det seriöst? Jag vet inte. Man skall skapa sin egen logga o.sv. Det jag igentligen inte vill är att lämna min hemaddress. Hur skall ni göra? håller med dig, jag vill inte heller skriva ner det ,men måste man bli medlemm där på sidan för kunna va med i tävlingen? Japp , det tror jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Grejen är att ni kanske kommer tjäna pengar och då måste dom ha någonstans att skicka pengarna ;) Men fyller ni i falska uppgifter så kommer ni ju inte heller få några pengar och ni tjänar några.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Grejen är att ni kanske kommer tjäna pengar och då måste dom ha någonstans att skicka pengarna ;) Men fyller ni i falska uppgifter så kommer ni ju inte heller få några pengar och ni tjänar några.. hur mycke ska vi käna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 92öre för 5kr sms 2.22kr för 10kr sms 7.89kr för 30kr sms tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag hade gärna varit med men jag har ingen monil! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Be någon annan smsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Så den sidan är helt seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Har inte heller nån mobil ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag har en fråga, till admin! jag e bara 13 år och bor i finland! vad tror du mina föräldrar säger om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.