Gäst Luke Almighty Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Hur gör man för att en pokémon ska få "happiness"??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 menar du så att typ golbat upgraderas då gjorde jag så här iallafall: ger den så många protein som den kan ta och så många iron som den kan ta och så många HP UP som den kan ta. Sen ger du den typ 7 pokeblocks och tränar den 12 lvl så gjorde jag och nu har jag crobat i lvl 52! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Tack! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag bara gav den först en rare candy sen kanske tre iron och en protein sen en rare candy då utvecklades min golbat till crobat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag bara gav den först en rare candy sen kanske tre iron och en protein sen en rare candy då utvecklades min golbat till crobat. Jag trodde golbat utvecklades genom lvl ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 nej det gör den itte den utvecklas när den får happiness! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) jag trodde att den utvecklades med tiden... föresten står det faktigst så i pokedexen på pokemon.com Redigerat 17 Juni 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg