XabeR Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2004 japp det vet jag och det kanske va fem personer jag klarat precis! Citera
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 Jag kan typ bara klara 3 stycken , vad använder ni för attacker ? Citera
Kanji Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 Join the club, Naruto! Klarar bara till 3 också! Använder mest: Wheel och pistolen... Måste köra lite mer!! Citera
Paradox Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Jag kan typ bara klara 3 stycken , vad använder ni för attacker ? Bara den som passar till det där läget. Citera
KazeN Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 ja, det stämmer.. man vet typ bara när man ska använda en viss attack, men jag gillar bäst upp-ner (så han böjer sig sådär) och sedan baklänges så han gör en volt. Kan man göra en attack när man rusat uppför en vägg? Citera
Kanji Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 ja, det stämmer.. man vet typ bara när man ska använda en viss attack, men jag gillar bäst upp-ner (så han böjer sig sådär) och sedan baklänges så han gör en volt. Kan man göra en attack när man rusat uppför en vägg? Ja, ungefär att man gör wheel eller "Special kick" när dom anfaller från höjder.Nu har jag klarat 5 stycken. Nej, man kan bara göra deadly knee när man har hoppat från en vägg. Man kan tyvärr inte göra någonting när man har sprunigt upp för en vägg... Citera
Paradox Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Vet en liten rolig typ fuskattack om du kollar åt höger tryck på upp+ner+höger samtidigt om du gör rätt så kommer du böja på dig och glida fram hehe... Citera
XabeR Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2004 ja det vet jag redan man kan göra det med wheel också asså när man hjular.om man hjular åt höger kan man fara till vänster! Citera
Kanji Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Ska köra mer!!! Det är grymmt med 300 bullets. Citera
Paradox Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 jag gilla inte att köra med pistol... Det är roligare att slåss med rå styrka hehe... Citera
Kanji Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Mmm... Det är nog roligare än pistol... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.