Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

kolla på gubben vilken sak lyser orange??? det ä bara att gå att reparera den saken asså "svärdsmannen" vissar vad som har nästan gått sönder är det rött är det förstört och måste repareras direkt

Skrivet

ok min hjälp var helt trasig förut men jag har en ny nu (och den jag har nu är inte can not be repird

ps ringen man rår efter updrag 2 (act III) är den bra ( man får den av den magiske guben

Skrivet

Cannot be reaired e sämst dom går sönder sen kan dom ej repareras ringen i act 3 är alltid o lika så dom e alldrig samma om dom är gula om dom är bruna är dom samma ;)

• 2 veckor senare...
Skrivet

hehe de e skitringar man får man kan inte få nå unika (bruna) ringar i act3 om man klarar ett uppdrag kanske nån skitring men man kan bara hitta dom bästa å dom e SOJ (stone of jordan) eller MRH (manald ring of heal)

Skrivet

Etheral är inte "sämst" armors och vapen får 50% mer def/skada och om man vill så kan man zoda dom eller sätta på merc.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...