Agito Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 det är en svärdsman uppe i hgra hörnet vad betyder det? (när det är två pilar korsade med varandra så är det inga pilar kvar (slut på pilar) ) Citera
Nyllet Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 kolla på gubben vilken sak lyser orange??? det ä bara att gå att reparera den saken asså "svärdsmannen" vissar vad som har nästan gått sönder är det rött är det förstört och måste repareras direkt Citera
Agito Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2004 ok min hjälp var helt trasig förut men jag har en ny nu (och den jag har nu är inte can not be repird ps ringen man rår efter updrag 2 (act III) är den bra ( man får den av den magiske guben Citera
Kim Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 Cannot be reaired e sämst dom går sönder sen kan dom ej repareras ringen i act 3 är alltid o lika så dom e alldrig samma om dom är gula om dom är bruna är dom samma ;) Citera
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 bruna är mer unika än gula Vet , Gult e sällsynt , grön e set item och brun är jättesällsynt ! Citera
SFrisk Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 hehe de e skitringar man får man kan inte få nå unika (bruna) ringar i act3 om man klarar ett uppdrag kanske nån skitring men man kan bara hitta dom bästa å dom e SOJ (stone of jordan) eller MRH (manald ring of heal) Citera
Ozoon Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 gult-sällsynt grönt-set item brungult-unikt Citera
Gäst iHoc Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Etheral är inte "sämst" armors och vapen får 50% mer def/skada och om man vill så kan man zoda dom eller sätta på merc. Citera
Ozoon Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 ja, men jag hatar ändå etheral.. så störigt med genomskinliga vapen:P Citera
SuS1321 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Skrivet 27 Juni 2004 haha jag har en char med bara eth saker på en pala eth zaka eth lighsabre eth shako och massa mer en eth enigma med Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.