Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 har ni tråkiga friluftsdag?det hade jag idag! :angry: tittade på basket i 2 tim och sen lite på bandy!(ville inte va med)det va så tråkigt men nu vid tre ska bara min klass till liseberg!liseberg bjuder vår klass på entré och åkkuponger! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (redigerat) Vi har roliga friluftsdagar. Redigerat 11 Juni 2004 av Grozzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 va hade tråkiga friluftsdagar, ingen var nöjda med dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Vi har roliga friluftsdagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 vi fick en entré biljet och bara två fri biljetter till liseberg!va snålt! :angry: men jag skulle ha stannat och köpt åkpass men det började spöregna så jag och mina kompisar gick hem i stället! :( :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Aldrig haft sån , på min nästa skola ska jag ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag är glad att vi på vår skola inte ska ha frilufts dag igen, eftersom ingen gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag är glad att vi på vår skola inte ska ha frilufts dag igen, eftersom ingen gillar det! inte så många som gillar det heller på min skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vi har det lite då och då! Vissa grejer som höjd hopp och sånt är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 vi har roliga !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 i min förra skola gick man alltid i skogen på friluftsdagar! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 vi sportar joggar och lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.