Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag visste att man inte fick poäng men jag trodde att det ändå räknades som inlägg! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Och det är väl också för att i avatartävlingarna så var 80 % "Coolt" "Grym" väl , admin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Och det är väl också för att i avatartävlingarna så var 80 % "Coolt" "Grym" väl , admin ? men det skrev jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det skulle ju bli ganska mkt poäng om man gjorde lite avatars hit och dit, skriver nåns är extremt grym i 10trådar. Poäng-plockande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Det skulle ju bli ganska mkt poäng om man gjorde lite avatars hit och dit, skriver nåns är extremt grym i 10trådar. Poäng-plockande. vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Inläggen räknas ju inte men räknas de till dagens top 10 författare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Tror jag ej, eftersom han helt har tagit bort poäng-forumet från inläggsräkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Lite synd men det blir ju som sagt väldigt mycket spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag tycker attb det var smart gjort av admin....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Lite synd men det blir ju som sagt väldigt mycket spam! för mig gör det inget för jag skriver inte mycket i poäng forumet! :rolleyes: men det va smart att göra så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag tycker det var bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.