Hoppa till innehåll

Vilken Av Dessa Spel?

Xade

Rekommendera inlägg

jag har nu sparat pengar till ett gamecube spel, men vilket ska jag köpa, det står mellan: Resident evil 1 eller sonic heroes..

vilken tycker ni?

jag gilalr inte sonic så mycket men det spelet verkar kul...

och resident evil e bra på film men vet inte hur de e på TV.spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Donald Duck

jag har nu sparat pengar till ett gamecube spel, men vilket ska jag köpa, det står mellan: Resident evil 1 eller sonic heroes..

vilken tycker ni?

jag gilalr inte sonic så mycket men det spelet verkar kul...

och resident evil e bra på film men vet inte hur de e på TV.spel

ta Sonic Heroes !och den har mer äventyr i resedent evil är alt samma sak man ska bara döda en massa Zoombie och det är inte läskigt det är jätte tråkit.Sonic Heroes är också svårare tycker jag. Redigerat av Donald Duck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp resident evil!.... Jag har inte kört det men jag är iaf säker på att det är bättre än sonic heroes... Grafiken är bättre än i SH.... Ljudet är bättre..... Kontrollen..... Hmm.... Jag tror att SH är nog bättre på det.... Det är ju inte så skitbra att styra.... Men det funkar.... Det gör det iaf på REZ som jag har.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp resident evil!.... Jag har inte kört det men jag är iaf säker på att det är bättre än sonic heroes... Grafiken är bättre än i SH.... Ljudet är bättre..... Kontrollen..... Hmm.... Jag tror att SH är nog bättre på det.... Det är ju inte så skitbra att styra.... Men det funkar.... Det gör det iaf på REZ som jag har.....

ÄNDRAT!

Du har rätt i att kontrollen äger på SH =P.. och den funkar på RE

Redigerat av Ness~
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...