Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 jag har nu sparat pengar till ett gamecube spel, men vilket ska jag köpa, det står mellan: Resident evil 1 eller sonic heroes.. vilken tycker ni? jag gilalr inte sonic så mycket men det spelet verkar kul... och resident evil e bra på film men vet inte hur de e på TV.spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Resident evil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Resident Evil, bra grafik. Bätter än Sonic Heroes, spelsystemet är bättre i RE är SH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 RE har bättre grafik men SH är mycket roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 ´har bara spelat RE av dom det var kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 köp Resident Evil det är ett bra spel har spelat alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 RE är snyggt svårt och läskigt, du som gillar skräck måste nog gilla det mer än sonic heroes. Sonic heroes är snabbt snyggt och roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) jag har nu sparat pengar till ett gamecube spel, men vilket ska jag köpa, det står mellan: Resident evil 1 eller sonic heroes.. vilken tycker ni? jag gilalr inte sonic så mycket men det spelet verkar kul... och resident evil e bra på film men vet inte hur de e på TV.spel ta Sonic Heroes !och den har mer äventyr i resedent evil är alt samma sak man ska bara döda en massa Zoombie och det är inte läskigt det är jätte tråkit.Sonic Heroes är också svårare tycker jag. Redigerat 12 Juni 2004 av Donald Duck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Köp resident evil!.... Jag har inte kört det men jag är iaf säker på att det är bättre än sonic heroes... Grafiken är bättre än i SH.... Ljudet är bättre..... Kontrollen..... Hmm.... Jag tror att SH är nog bättre på det.... Det är ju inte så skitbra att styra.... Men det funkar.... Det gör det iaf på REZ som jag har..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag tycker att du ska köpa Resident Evil.. Är inte så värst kul, men jag har inte ens spelat Sonic Heroes. Men det verkar tråkigare. RE!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Sonic heroes tror jag e bäst , har inte spelat nått av de ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) Köp resident evil!.... Jag har inte kört det men jag är iaf säker på att det är bättre än sonic heroes... Grafiken är bättre än i SH.... Ljudet är bättre..... Kontrollen..... Hmm.... Jag tror att SH är nog bättre på det.... Det är ju inte så skitbra att styra.... Men det funkar.... Det gör det iaf på REZ som jag har.....ÄNDRAT! Du har rätt i att kontrollen äger på SH =P.. och den funkar på RE Redigerat 13 Juni 2004 av Ness~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg