Offline Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Nå, har ni något bra förslag på techno? det ska vara när dom 'sjunger' och spelar musik.. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Nå, har ni något bra förslag på techno? det ska vara när dom 'sjunger' och spelar musik.. scooter? Citera
Apoca Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 replay dance mania, remixer av kända låtar, gamla som nya... finns även replay dance mania svenska hits 2004 då är det svenska låtar och svenska som sjunger till låtarna, också gamla klassiker,somartider, öppna landskap, ohha hela natten. m.m. (skit bra CD!) dj aligator(eller något, han suger iförsig men dom sjunger ju till låten) mer kan jag inte komma på men replay dance mania är ett tips, finns 3 album med olika artister, och sedan det svenska albumet då... Citera
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 Jag lyssanr inte så mycket på techno men jag kan föreslå scooter, fast det har ju silver star redan skrivit! Citera
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 scooter ska du då lyssna på helt klart, det e mitt favvo band, och dem spelar bara techno/trance! Citera
Offline Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) jo..men jag har typ alla scooterlåtar, så jag är lite trött på dom. Redigerat 13 Juni 2004 av Jedi Gamer Citera
pollenallergi Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 dr.feelgood tror jag finns.. och Holymen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.